FBF - Kreditmaksimum

Kreditmaksimum

Har du været medlem i mere end et år?
Så kan du søge om et højere kreditmaksimum - og dermed få flere penge til dine bonuskøb.

En medlemskonto har normalt et kreditmaksimum på kr. 10.000,-. Det dækker dine køb hver måned, indtil den efterfølgende indbetaling er registreret. Nedenstående betingelser skal bl.a. være opfyldt, for at Forbrugsbrugsforeningen kan tilbyde dig et større kreditmaksimum:

1) Du er ikke registeret i RKI
2) Du har været medlem i mindst et år
3) D
u er tilmeldt Betalingsservice
4) D
u har gjort brug af dit medlemsskab i et tilstrækkeligt omfang

Der foretages en kreditvurdering af alle ansøgninger og et eventuelt afslag begrundes ikke.

Du kan i øvrigt øge det beløb, der kan købes for, ved at foretage en kontooverførsel til Forbrugsforeningen. Beløbet kan overføres til Forbrugsforeningens bankkonto, Danske Bank 4183-4180691014 med angivelse af medlemsnummer. Overføres beløbet inden din bank eller netbank lukker, vil beløbet være til rådighed efterfølgende formiddag - weekender og helligdage undtaget.

Alternativt kan der også foretages en straksoverførsel. I så fald bedes du dog venligst give Forbrugsforeningen besked efter straksoverførslen er foretaget, da beløbet efterfølgende skal indsættes på din medlemskonto. Kontakt eventuelt din bank for yderligere information om straksoverførsler.

Søg om kreditmaksimum op til kr. 20.000,-
Søg om kreditmaksimum over kr. 20.000,-