Betaling

Forbrugsforeningen udsender den 5.- 2. sidste bankdag hver måned kontoudtog over periodens køb. Betaling af dine køb sker via betalingsservice.

Betalingsform

Betalingsformen er bindende og fremgår af kontoudtoget fra Forbrugsforeningen.
Manglende overholdelse af betalingsfristen medfører, at der spærres elektronisk for videre betaling med betalingskortet.

Ved ændring af kontonummer bedes du venligst kontakte dit pengeinstitut, da man her kan hjælpe med at flytte din BS-aftale til et nyt kontonummer. Alternativt kan du selv ændre dette i din netbank.

Overførsel

Du kan altid foretage en kontooverførsel til din medlemskonto i Forbrugsforeningen. Indbetaling kan ske via din personlige FIK-kode, som står oplyst på dit kontoudtog eller via bankoverførsel til en af Forbrugsforeningens bankkonti.

Danske Bank: Reg 4183 - Konto 4180691014

Oplys dit 10 cifrede medlemsnummer ved indbetaling inkl. eventuelt foranstillede nuller.
Det er kun medlemsnummeret der skal angives.

Indbetales/overføres beløbet inden din bank/netbank lukker, vil beløbet være til rådighed efterfølgende formiddag - weekender og helligdage undtaget.

Alternativt kan der også foretages en straksoverførsel. I så fald bedes du dog venligst give Forbrugsforeningen besked efter straksoverførslen er foretaget, da beløbet efterfølgende skal indsættes på din medlemskonto. Kontakt eventuelt din bank for yderligere information om straksoverførsler.

Betalingsservice

Tilmeld Forbrugsforeningen til Betalingsservice, så bliver dine køb automatisk trukket den 1. bankdag i måneden.

Er din medlemskonto allerede tilmeldt Betalingsservice og ønsker du at ændre bankkonto hvorfra betalingen sker, bedes du kontakte din bank. Ved evt. bankskifte skal du kontakte din nye bank.

Du skal betale som hidtil, indtil betalingen fremgår af betalingsoversigten fra Betalingsservice.

Tilmeld dig Betalingsservice

Sikkerhed

Dine oplysninger sendes fortroligt på samme sikre måde, som bruges til betalinger via internettet. Øverst til højre i tilmeldingsvinduet ses et lille hængelås-ikon, som viser, at du er på en sikker server. Ingen kan læse eller indsætte oplysninger i de informationer, der udveksles og dine oplysninger bliver således håndteret fuldt fortroligt. Oplysninger bliver sendt direkte til Betalingsservice.