Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Foreningen er til for at skabe overskud til medlemmerne. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops hvor medlemmerne optjener bonus, når de betaler med deres Forbrugsforeningskort.

Bauhaus | 6% bonus

Bauhaus
er en af Europas største byggemarkedskæder med branchens største udvalg af kvalitetsprodukter.

Lån & Spar

Få Danmarks bedste lønkonto
I år giver Lån & Spar mere end 22 mio. kr. tilbage til medlemmerne af Forbrugsforeningen.

Spies Rejser | 4% bonus

Spies Rejser
Dovne solskinsdage, summende storbyliv eller livsbekræftende yogarejse? Med Spies finder du nemt din drømmerejse.

Uno-X

Uno-X Danmark
I år åbner Uno-X mere end 50 nye stationer, hvor du optjener medlemsbonus, hver gang du tanker, vasker og lynlader.

Folkeferie | 4% bonus

FolkeFerie.dk
Rejs med FolkeFerie.dk til Malta, Kreta, Porto Santo eller andre skønne destinationer. Få dine feriedrømme opfyldt.

Imerco & Imerco Home
E
r Skandinaviens største isenkramkæde med kendte brands inden for køkkenudstyr, borddækning, bolig, el-artikler og gaver.

Power | 2% bonus

Power
E
r hele Danmarks elektronikgigant med de bedste priser på elektronik og hvidevarer og selvfølgelig med den bedste service.

Silvan | 6% bonus

Silvan
Er en landsdækkende
kæde af byggemarkeder samt en webshop. Her finder du alt inden for have, værktøj, maling, træ og meget mere.

Ny app

Forbrugsforeningens app

Vores app har fået en forbedret søgefunktion, så du nemt og hurtigt kan finde butikker og webshops med bonus og dermed spare penge på det, du alligevel køber.  Du kan også logge på Mit FBF med Face ID eller Touch ID og hurtigt se dit kontoudtog, pinkode, transaktioner, optjent bonus og meget mere. Download den her eller find den der, hvor du henter dine apps.

Træt af prisstigninger?

Spar penge på alt det du alligevel køber

Se mere og bliv medlem