Niah Design

Unikke hækleopskrifter og sjove designs

Hos Niah Design finder du et bredt udvalg af garn, lækre hækleopskrifter og hæklekits til originale og sjove designs.

Hos Niah Design, som Nicole Hedegaard startede i 2020, finder du et bredt udvalg af hækleopskrifter, som er designet med omhu, kærlighed og kreativitet.

“Siden jeg var lille, har jeg været meget kreativ og både tegnet, syet, klippet, klistret og alt derimellem. I fritidsklubben var jeg helt sikkert at finde i krea-værkstedet. Jeg har altid været fascineret af hækling, men det var først omkring 2018, at jeg lærte at hækle,” fortæller Nicole.

“Nu har jeg gjort passionen for hækling til min levevej. Det gør jeg ved at lave hækleopskrifter, både gratis og til salg, samt sælge det garn og tilbehør, der skal til. Jeg har også forskellige DIY-projekter og krea-pakker i webshoppen. Så kig forbi. Jeg håber, jeg kan inspirere dig til selv at være kreativ.”