Sikkerthjem.dk

Alarmpakker uden abonnement

Ved at købe en alarmpakke fra SikkertHjem får du ubegrænset tyverisikring og videoovervågning af dit hjem én gang for alle og uden månedlige udgifter.

Et driftssikkert alarmsystem, du selv kan sætte op og installere uden besvær, og som hele familien let kan betjene i dagligdagen. Det kan du få hos vores nye samarbejdspartner.

SikkertHjem sikrer mere end tusinde nye hjem hver måned, alene på det danske marked, og er Skandinaviens største sikringsvirksomhed indenfor alarmer, du som kunde selv kan installere.

Opsætning og styring via app

Et alarmsystem fra SikkertHjem, opsættes og betjenes nemt gennem deres app til både iOS/iPhone og Android. På den måde kan du altid have dit alarmsystem med og kan tjekke både alarm, videoovervågning og lysstyring, uanset hvor du befinder dig.

Med forbindelse til internettet, foregår alt i realtid og alt synkroniseres på tværs af alle brugeres smartphones.

Systemet opdateres automatisk med de nyeste sikkerhedsopdateringer og funktioner, så du kan føle dig tryg og samtidig være sikker på at få fuldt udbytte af din tyverisikring. Alt sammen uden abonnement eller opstartsgebyr.